torstai 31. maaliskuuta 2011

KAMPAIIII!!!!!!~

Annikalla oli eilen 18 vuotis synttärit ja mentiin sitten porukalla juhlistamaan niitä Forteen! (mukana Selma, Viivi, Muhis, Fluori, minä ja tietenkin Annika ^-^)
Oli kyllä ihan älyttömän hauskaa ja mua harmittaa silmittömästi että kauheella vauhdilla kun lähdettiin niin unohtui kamera ottaa mukaan : / 
Eli ei kuvia tänään T__T

Yesterday Annika had 18th Birthday and we went to this nightclub Forte to celebrate the big day! ( with Selma, Viivi, Muhis, Fluori, me and ofcourse Annika ^-^)
We had so much fun i feel so frustrated that i forgot to take the camera with me because we were in a hurry : /
Means, no pictures today T__T

Ostin kans viikon loppuna ihan liikaa kaikkea hienoa, ja ajattelin että postaisin huomenna tänne kuvia kun oon nyt ollut laiskalla päällä u__u sry

Also, in the last weekend i bought so much fancy things that i thought i should post some pictures here tomorrow~ I have been so lazy these days u__u sry

Olin tänään töissä niin hämmentynyt kun luulin että eilisen poissaoloni takia ne potkis mut pihalle, mutta sen sijaan ne vaan kehui kuinka paljon oon skarpannut ja antoi mulle mahdollisuuden jatkaa vielä kuukauden...
AIVAN MAHTAVAA : 3

Today I was so confused at work because they gonna kick me out because i didnt go to work yesterday, but instead of kicking me out they just said that i have been making good work and they give me an opportunity to bee there for another month...
TOTALLY AWESOME : 3

Kello on jo niin paljon etten jaksa kirjoitella mitään tän pidempää~
Mutta omnom, söin tänään pitkästä aikaa laatutoffeeta! QualityStreetsin~
Nyt meen kyllä nukkumaan~  
mata ne
 ♥

It's so late already that I'm too tired to write more~
But omnom, today i ate qualitytoffee! from QualityStreets~
Going to sleep now~
mata ne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti