torstai 26. toukokuuta 2011

ARRRR

Alkaa hieman jo kyrpiä että oon niin aikaansaamaton,
että oon kesäkunnossa vasta eläkeiässä T__T

Oon tässä kolme päivää putkeen koittanut löytää ittelleni sopivia uikkareita täks kesäksi. Etitty on kaikki H&M, Seppälät, KappAhl it ja Lindex, mutta sopivia ei vaan löydy : <
Ja oon niin nirso nykyään kun en voi pitää bikinejä mun kesäkunto-ongelman takia, niin haluan retro-tyyliset kokouikkarit!



Ja sellasia on koko netti pullollaan, mutta ei niitä tietenkään  Suomessa myydä, niii! 8<
Ei oo ees mahdollisuutta tilata ulkomailta...
Epäreilua Q ___ Q



Im too bored to translate this shiet, but if you really want to know, this all is about finding (AND BUYING) my perfect pair of retro pinup styled swimwear.


Sain just muuten kuulla että Shu tulee ens viikolla !! ♥
Mitä siit on, kaks vuotta?  : D
noh, hyvä joskus kun ei millonkaan

I just got an information tht Shu is finally coming, on next week!! ♥
It have been like, two years already? : D
well, better now than never

xoxo
Remi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti